4 Haziran 2008 Çarşamba

Sn. Ertuğrul Altın'ın Görevden Ayrılış Açıklaması hk.

From: Ebru GÜRER Sent: Wednesday, June 04, 2008 11:08 AMTo: BursagazSubject: Sn. Ertuğrul Altın'ın Görevden Ayrılış Açıklaması hk.Importance: High

Değerli Arkadaşlar,

Sn. Ertuğrul Altın'ın görevinden ayrılmasına istinaden tarafınızla paylaşmış olduğu Kurum İçi Veda mesajını dış iletişim kanalları ve araçları ile paylaşmamanız kurum kültürümüz açısından önem arz etmektedir. Gerekli açıklama Yerel Basın'a Basın Bülteni servisi ile yapılmış olup tarafınızla ekte tekrar paylaşılmaktadır.

Dış kaynaklardan gelebilecek sorulara ekte yer alan Bülteni dikkate alarak cevap veriyor olmanız kurumsallık çerçevesinde ortak bir dil kullanmamız açısından önemlidir.

Hassasiyetiniz, desteğiniz ve ilginize şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dileriz.





Dilvin Ebru GÜRER

Kurumsal İletişim Uzmanı

E-posta
:
ebru.gurer@bursagaz.com

Tel
:
+90 224 270 34 00 - 8136

Faks
:
+90 224 242 86 08

Adres
:
Zekai Gümüşdiş Mah. Fevzi Çakmak Cad. No:46 Emek (OSB Karşısı) 16150 Bursa
Mavi Bir Gökyüzü, Yeşil Bir Bursa İçin


BASIN BÜLTENİ
2 Haziran 2008
Bursagaz Genel Müdürü Ertuğrul Altın görevinden ayrıldı
Çalık Grubu bünyesine geçmesinden bu yana dört yılı aşkın süredir Bursagaz’ın Genel Müdürlüğünü görevini büyük bir başarıyla sürdüren Ertuğrul Altın, görevinden ayrıldı.
Bursa’nın doğalgaz dağıtım ve işletmesinin özelleştirilmesi için gerçekleştirilen ihale sonunda, 19 Nisan 2004 tarihinden bu yana Çalık Grubu bünyesinde yer alan Bursagaz’ın Genel Müdürü Ertuğrul Altın, 2 Haziran 2008 tarihi itibariyle görevinden ayrıldı. “Gördüğü lüzum üzerine” bu kararı aldığını belirten Ertuğrul Altın, aynı zamanda Kayserigaz’daki Yönetim Kurulu üyeliğinden de ayrıldığını açıkladı.
Görevinden ayrılması sebebiyle Bursa halkına teşekkür amacıyla bir açıklama yapan Ertuğrul Altın, Bursagaz çalışanlarıyla birlikte dört yılda çok önemli bir başarı öyküsü yarattıklarını belirterek, çalışanlar başta olmak üzere, bu öykünün yaratılmasında emeği ve katkısı olan herkese teşekkür etti.
Şirketin Çalık Grubu’na geçişiyle birlikte Bursagaz’ın Genel Müdürlüğü görevini üstlenen Ertuğrul Altın döneminde Bursagaz, kalite ve müşteri memnuniyet odaklı yaklaşımıyla sektöründe pek çok ilklere ve yeniliklere imza atarken, örnek bir şirket haline geldi.
Yine bu dönemde, Bursa’ya verdiği sözleri eksiksiz yerine getiren Bursagaz’ın hem marka değeri hem de piyasa değeri hızla artarken, Alman enerji şirketi EWE ile sağlanan ortaklıkla doğalgaz dağıtım alanındaki ilk yabancı sermaye yatırımına da öncülük yapıldı.
Altın: Teşekkürler Bursa
Yaptığı açıklamada, Bursagaz’ın kurumsal itibarını ve marka değerini her şeyin üzerinde tuttuklarına dikkat çeken Altın, açıklamasında şu görüşlere yer verdi:
“Kaliteyi ve müşteri memnuniyetini her şeyin odağına koyduk. Yaptığımız her işin sonucunu ölçtük. Öğrenen bir organizasyon olma yaklaşımımızla kendimizi sürekli yeniledik, geliştirdik. Yapılmış olanlarla yetinmedik, yenilikçi bir yaklaşımla ilklere imza attık. Çalışan ve müşteri memnuniyeti sürekli artan, sosyal paydaşları nezdinde itibarı yükselen, kurumsal süreçleri işleyen, işini iyi yapan bir şirket haline geldik. Bursagaz çalışanları, sektöründe örnek alınan böylesi bir şirket yaratmış olmaktan, Bursa halkı ise böylesi bir şirkete sahip olmaktan ne kadar gurur duysalar haklarıdır.
Bugüne kadar şahsıma ve yönetimimdeki Bursagaz Ailesine verdikleri desteklerle, dört yıl gibi kısa bir zamanda yaratılan bu başarı öyküsünün yazılmasına katkı sağlayan Bursa halkına, Bursagaz Valiliği’ne, Büyükşehir ve İlçe Belediye Başkanlarımıza, her düzeyde kamu temsilcisine, tüm iş ortaklarımıza, yerel ve ulusal ölçekli sivil toplum kuruluşlarına ve meslek örgütlerine, ulusal ve yerel medyamıza en içten duygularla teşekkür ediyorum. Bursagaz’a desteklerini, bundan sonra da devam ettireceklerine inanıyorum.”
Başarılarla dolu dört yıl
Ertuğrul Altın yönetimindeki Bursagaz; özelleştirme sonrası mükemmellik kültürünü dört yıl gibi çok kısa bir zamanda şirketin iş yapış felsefesi haline getirdi. Türkiye doğalgaz dağıtım sektöründe, sektöre doğru yön vermede, hak ve hukuka saygılı olmakta, dünyada; çalışan memnuniyeti, müşteri memnuniyeti, toplumsal fayda ve temel performans göstergelerinde EFQM mükemmellik modeli çerçevesinde inanılmaz sonuçlar elde eden, sektöre getirdiği ilkler ve yenilikler ve İnsan Kaynakları Sistemi ile rol model olan bir şirket haline geldi.
Dört yıl içinde EFQM Mükemmellik Modeli Yönetim Sistemi çerçevesinde Avrupa Kalite Ödülü Değerlendirmeleri çerçevesinde sonuçlar, yaklaşımlar, yayılım, öğrenme yayılım ve gözden geçirme olarak bin üzerinden 700 puan bandına gelecek kadar mükemmellik kültürünün şirket içinde değişim ve dönüşümünün gerçekleştirilmiş olması, bir devrim niteliğinde.
Bursagaz, gerçekleştirdikleri hizmetlerle 2003 yılında yüzde 54 olan Bursagaz Müşteri Memnuniyetini 2007 yılında yüzde 85 düzeyine ulaştırırken, 2004 yılında yüzde 57 olan Toplumsal Fayda Genel Memnuniyet düzeyini yüzde 82’ye, Çalışan Memnuniyetini ise yüzde 72’den 2007 yılında yüzde 89’a yükseltti.
Bursa’da 2004 yılında 360 milyon metreküp civarında olan doğalgaz kullanım miktarını 2007 yılında 550 milyon metreküpün üzerine yükselten Bursagaz, 2004 yılında 300 bin civarında olan toplam abone sayısını ise yaklaşık 640.000’e yükseltti. Böylelikle, abonelik yaygınlık oranı yüzde 43,25’ten yüzde 80,07’ye, gaz kullanıcı yaygınlık oranı ise yüzde 36,73’ten yüzde 72,14’e yükseltildi. Bursagaz gerçekleştirdiği yatırımlarla ise doğalgaz altyapı yaygınlık oranını %35’den 2007 sonu itibari ile % 79’a çıkardı. Bursagaz, 2008 yılı sonu itibariyle, lisans alanı kapsamındaki tüm bölgelere doğalgaz altyapısını götürmüş olacak.
Bursagaz’ın gerçekleştirdiği ilkler ve yenilikler
-e-imza: Bursagaz, e-imza’yı Türkiye’de özel sektörde ilk defa uygulayan kuruluş oldu.
-ZetaCad: Bursagaz, hayata geçirdiği ZetaCad projesi ile dünyada bir ilki gerçekleştirdi. Bursagaz’ın yeni projesi iş ortağı tesisatçı firmalar için de devrim niteliği taşıyor. ZetaCad projesi ile artık tesisatçı firmalar projelerini web üzerinden Bursagaz’a ulaştırıyor ve yine web üzerinden proje onaylarını alabiliyorlar.
-Evinde Sözleşme: Bursagaz’ın ilkleri arasında Evinde sözleşme hizmeti de yer alıyor. Yeni uygulamayla birlikte aboneler, sözleşmelerini evlerinde imzalayarak gaz kullanımına başlayabiliyor.
-Firma Değerlendirme: Bursagaz'ın bir diğer ilki tesisat dönüşümü yapan firmaları, firma değerlendirmesine tabi tutup, web sitesinde yayınlamak ve aboneleri bu konuda bilgilendirmek oldu. Tesisat dönüşümü yaptıracak olan Bursagaz aboneleri, tercihlerine Bursagaz web sitesindeki bilgiler doğrultusunda yaparak, en uygun yetkili firmayı seçebiliyorlar.
-Çözüm Noktası: Bursagaz'ın abonelerden en büyük olumlu geri dönüş alan ilki ise Çözüm Noktası oldu. Artık aboneler 444 11 33 numaralı Çözüm Noktası'nı arayarak doğalgaz ve Bursagaz konusundaki her türlü sorun ve taleplerini tek noktadan iletebiliyorlar.
-Sanayi Hattı: Sanayi aboneleri için (0224) 270 34 42 numaralı özel hat kuruldu.
-SAP Yazılımına Geçiş: SAP yazılımı doğalgaz dağıtım sektöründe ilk defa Bursagaz'da uygulandı.
-Online Sigorta: Bursagaz, internet üzerinden proje onayına imkan veren ZetaCAD sistemine online poliçe modülünü ekleyerek yine sektöründe bir ilki gerçekleştirdi.
-Kalite Ödülü: Bursagaz, KALDER 2006 Bursa Kalite Büyük ödülünü aldı. 2007 Ulusal Kalite Ödülü’nde finalist oldu. Avrupa Kalite Ödülü süreci tamamlandı, ödül bekleniyor.
-İç Tesisat Yardım: Bursagaz, sektöründe ilk kez günün hangi saatinde olursa olsun evlerde doğalgaz tesisatında çıkan arızaların tamiri amacıyla ‘Doğalgaz İç Tesisat Yardım 7/24’ hizmetini başlattı.
-Yabancı Ortaklık: Türkiye’de doğalgaz dağıtım sektöründe ilk yabancı ortaklığı Bursagaz gerçekleştirdi. Bursagaz’ın yüzde 39.9’unu alarak Türkiye’ye adım atan Alman enerji şirketi EWE, enerji dağıtımı konusundaki deneyimlerini Bursa’ya taşıyor. Bursagaz’daki bu başarılı ortaklık, yine Kayserigaz’ın satın alınmasının birinci yılında Kayserigaz’da da benzeri bir ortaklığa taşındı.
-Özel kampanyalar: Bursagaz, düzenlediği abonelik kampanyalarında otomobil armağan eden ilk doğalgaz dağıtım şirketi oldu. Bursagaz'ın son abonelik kampanyasına katılanlar arasında noter huzurunda yapılan çekilişte Bursa Nilüfer ilçesinden Ayşe Sert, 2006 model Renault Clio Symbol otomobil kazandı.
Ayrıntılı bilgi ve iletişim için:
Dilvin Ebru Gürer / Bursagaz Kurumsal İletişim (0224) 270 34 00 ebru.gurer@bursagaz.com.
Murat Avalin/ Bersay İletişim Danışmanlığı (0212) 337 51 59 / (0532) 688 13 11 murat.avalin@bersay.com.tr

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu blogun yöneticisi kim? Lütfen benimle iletişime geçiniz.